Bekræft din identitet nu

Verificér din identitet nu ved at sende dine personlige dokumenter via sikkerhedsfunktionen i Kassen. Din kontostatus vil blive opgraderet, hvilket sikrer hurtigere betaling og i nogle tilfælde forøgede indbetalingsgrænser.

Sikkerhedspolitik

Vores sikkerhedspolitik dikterer, at medlemmerne er forpligtet til at bekræfte deres identitet i løbet af deres medlemskab hos os. Valideringsprocessen sker for at beskytte vores medlemmer og vores online spillewebsteder mod online svindel.

Verificér dit ID - FAQ

Hvorfor skal jeg indsende mine dokumenter?

For at beskytte både os selv og vores medlemmer mod svigagtig brug af en persons identitet og/eller penge.

Dokumenterne bruges til at validere enten et medlems identitet eller ejerskabet af et kredit-/betalingskort, som dette måtte have benyttet til at indbetale på deres konto. Derudover vil vi også anmode om dokumenter for at sikre, at udbetalinger udbetales til den rigtige modtager og for at tilbyde forhøjede indbetalingsgrænser, hvor det er relevant.

Hvilke forholdsregler tages for at være sikker på, at indlæsningsprocessen er sikker?

Angående sikkerheden af dine personlige oplysninger anvender vi SSL (Secure Sockets Layer), der yder sikkerhed og dataintegritet til al kommunikation via netværk og indsætter dine dokumenter på en sikker måde.

Hvordan kan dokumenter fortsat være sikre, når de er blevet indlæst?

Når dine dokumenter modtages, lagres de elektronisk i et sikkert miljø med yderst begrænset adgang.

Hvilke dokumenttyper bør jeg sende?

Du vil blive bedt om at sende nogle eller alle de følgende dokumenter:

(i) Id med billede: Der kræves en kopi af et aktuelt id med billede til din udbetalingsanmodning. Dette id med billede kan være i form af af et pas, kørekort eller nationalt id-kort. Det er især id-kortets side med foto, vi skal verificere. Sørg venligst for, at alle oplysninger på dokumentet er tydeligt synlige.

(ii) Kredit-/hævekort: En kopi af for- og bagside på et kredit-/hævekort, som anvendes til at sætte penge ind på din konto. Sørg for, at alle oplysningerne er let læselige, hvilket sikrer hurtig og præcis verifikation. Af sikkerhedsmæssige årsager bør du blokere de midterste otte tal foran på kortet og den trecifrede sikkerhedskode bag på kortkopien.

(iii) Bevis på adresse: Dette kan sendes i form af en regning for offentlig forsyning eller et kreditkortudtog. Det skal være det nyeste dokument, der viser dit fulde navn på den adresse, der er registreret på din konto. Hvis du sender et kreditkortudtog, bedes du sørge for at slette de midterste otte tal i kreditkortnummeret.

(iv) Notarialt bekræftet dokumentation. Dine dokumenter skal være bekræftet af en relevant, kvalificeret notar/advokat og dateret, underskrevet og stemplet som bevis på lovlighed.

Hvordan sender jeg disse dokumenter?

Du kan sende disse dokumenter direkte via Kassen til din konto ved at følge disse enkle anvisninger:

  1. Log ind ved at indtaste dit NemID-brugernavn og en adgangskode
  2. Fra Lobbyen fortsætter du til siden Kassen/Indbetaling
  3. Skift til fanen Verificér id, og følg de trinvise instruktioner 
  4. Filen skal være i følgende formater: JPEG, EXIF, TIFF, RAW, PNG, GIF, BMP, PPM, PGM, PBM, PNM, ECW, PDF, SVG, JPG
  5. Filen må højst være på 1 MB

Hvis adgangen til din konto er begrænset, kan du sende de krævede dokumenter via dette sikre link.

Du skal bare kopiere og indsætte dette link i din webbrowser. Du vil herefter blive bedt om at indtaste dit brugernavn og din adgangskode. Du vil derefter blive guidet igennem en enkelt proces for at sende den ønskede dokumentation.

Hvis jeg har flere spørgsmål, hvem kan jeg så kontakte?

Angående yderligere spørgsmål kan du kontakte vores Medlems-supportteam 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. De vil med glæde hjælpe dig med alt vedr. din dokumentindlæsning.