Kan du ikke se din indbetaling?

Din indbetaling skulle gerne blive krediteret til din spillekonto inden for den specificerede tidsramme. For at få en komplet oversigt over tidsrammerne bedes du se Tidsrammer ved indbetaling, i afsnittet "Sådan indbetaler du" på dette site.

Efter at have sendt din indbetaling vil du modtage en indbetalingsbekræftelse via e-mail (hvis du har givet os din korrekte e-mail-adresse). Du vil også modtage en pop op-meddelelse, når du går ind i Lobbyen.

Du vil modtage en e-mail med det samme, hvis din indbetaling ikke er godkendt.

Hvis din 888.dk-konto ikke er blevet krediteret med din indbetaling inden for den specificerede tidsramme, bør du tjekke din e-mail-postkasse. Hvis der ikke nogen meddelelse fra 888.dk, bedes du venligst kontakte os øjeblikkeligt.

888.dk benytter den mest avancerede sikkerheds- og krypteringsteknologi, der findes, for at sikre, at din transaktion og alle dine finansielle oplysninger er fuldstændig sikre.