Tidsrammer ved udbetaling

Udbetalingsanmodninger behandles i løbet af tre forretningsdage fra datoen for anmodningen. For Gold VIP-medlemmer (kun casino) tilstræber vi at ekspedere anmodninger om udbetaling inden for én bankdag fra anmodningsdatoen. I løbet af denne periode kan du annullere din udbetalingsanmodning i kasinoets kasse og tilbageføre beløbet til din spillekonto. Dette sætter dig i stand til at spille for rigtige penge (pengespil) uden at foretage en ny indbetaling på din konto hos 888casino. Efter tre forretningsdage (én forretningsdag for kasino guld-VIP-medlemmer) ændres status for din udbetalingsanmodning til 'behandlet', og du kan ikke længere annullere den.

Følgende er et sammendrag af udbetalingsprocessen:

Bemærk venligst: Alle tidsrammer er udregnet i forretningsdage (mandag til fredag).




Betalingsmetode Afventer behandling eller accepteret* Behandlet** I alt Betaling posteret ved:
VISA kreditkort Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
Op til 5 dage Op til 8 dage


Op til 6 dage
Cassava Enterprises
Maestro indbetalingskort Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
7 dage 10 dage


8 dage
Cassava Enterprises
Bankveksel eller check Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage


Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
Storbritanien 5-6 dage.
(Clearing kan tage op til 6 dage)
9 dage


Gold VIP: 7 dage
Cassava Enterprises, udstedt af Northern Bank
Europa 7-10 dage
Natwest bankveksel 7-10 dage
13-18 dage
Natwest bankveksel 10-13 dage

Gold VIP: 11-16 dage
Natwest bankveksel 5-7 dage
En variant af Cassava Enterprises, udstedt af Natwest eller CAS
Resten af verden

7-10 dage
Natwest bankveksel 10-15 dage
24-31 dage
Natwest bankveksel 13-18 dage

Gold VIP: 22-29 dage
Natwest bankveksel 13-18 dage
Cassava Enterprises, udstedt af Natwest eller CAS
MasterCard via BACS (kun for kort udstedt i England) Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
3 dage 6 dage


4 dage
Payment received with thanks
Moneta Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
1-2 dage 4-5 dage


2-3 dage
WorldPay AP Limited
Skrill (moneybookers) Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
1-2 dage 4-5 dage


2-3 dage
En variant af:
mb_pok@cassava.net
eller
mb_isg_euro@cassava.net
eller
mb_isg_gbp@cassava.net
NETELLER Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
1-2 dage 4-5 dage


2-3 dage
Cassava Enterprises
PayPal Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
1-2 dage 4-5 dage


2-3 dage
Cassava Enterprises
 
EntroPay-kort Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
2-3 dage 5-6 dage


3-4 dage
Cassava Enterprises
Elektronisk bankoverførsel Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
4-7 dage 7-10 dage


5-8 dage

*Elektroniske udbetalinger, som medlemmerne har anmodet om i deres lokale valuta kan modtages tidligere end den angivne tidsramme.

En variant af:
Cassava Enterprises
eller
WorldPay AP Limited
WebMoney Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
2-4 dage 5-7 dage


3-5 dage
WorldPay AP Limited
iDebit Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld-VIP-medlemmer (kun kasino): 1 dag
1-2 dage 4-5 dage


2-3 dage
En variant af: Cassava Enterprises eller iDebit

* Udbetalingsanmodningen kan stadig annulleres og tilbageføres til din spillekonto.
** Udbetalingsanmodningen er blevet behandlet og er på vej til dig.

Du bliver underrettet via e-mail, når din anmodning om udbetaling er behandlet, og pengene er blevet overført til dig.

Vi tilstræber at ekspedere alle udbetalinger inden for den ovenfor angivne tid. Der kan dog være situationer, hvor det ikke er muligt på grund af årsager, som omfatter, men ikke er begrænset til verificeringsprocedurer, tekniske problemer eller tredjeparters handlinger eller undladelser. Vi er ikke erstatningspligtige over for dig for eventuel forsinket ekspedition af dine anmodninger om udbetaling.

Vi forbeholder os desuden ret til at forsinke og/eller stoppe ekspeditionen af anmodningerne om udbetaling, indtil vi har modtaget endelig godkendelse for eventuelle udestående indbetalingstransaktioner.

Der er ingen gebyr for vores udbetalingsservice. I tilfælde af, at vi stopper tilbuddet af vores ydelser i et bestemt land, sker udbetalinger med rimelige gebyrer for behandlingen.

Se vores Udbetalingspolitik for at få mere at vide.

Kontakt os med det samme, hvis du ikke ser din udbetaling inden for den angivne tidsramme (se liste ovenfor), og vi vil finde ud af, hvad dette skyldes.