Sådan spilles videospillet Nightmare on Elm Street

Klik her for at se vores Politik vedrørende afbrydelser.

Spiloversigt

  • Denne videospilleautomat har 30 faste gevinstlinjer med Gratis spins, Sticky Wild og Bonusspil.
  • Min. indsats er: 0,10 Kr. x 30 gevinstlinjer.
  • Maks. indsats er: 100 Kr. x 30 gevinstlinjer.
  • Spilreglerne gælder også for mobiltelefon.

Generel vejledning

  • Alle symboler betaler fra venstre mod højre på hjulene af en aktiv gevinstrække (startende fra hjulet længst til venstre).
  • Alle gevinster multipliceres med sats pr. linje, bortset fra jackpotgevinster, som slet ikke ganges og bonusspil som ganges med den samlede indsats.
  • Kun højeste gevinst betales for hver af de aktive gevinstlinjer.
  • Alle betalinger og spil er ugyldige i tilfælde af funktionsfejl.
  • Gratis spins og Bonusspil-gevinster udbetales i tillæg til gevinsterne på gevinstlinjen.
  • Bonussymbolet og Scatter-symbolet er ikke gevinstgivende i sig selv.

Spilfunktioner

Ekspanderende wild

  • Når wild-symbolet vises på hjul tre, ekspanderer det og dækker alle placeringerne på hjulet.
  • Alle gevinster på gevinstrækkerne fordobles og dækkes af den ekspanderende wild.
  • Wild ekspanderer kun, hvis det vil resultere i en gevinstgivende kombination.

Gratis spins

  • 3 eller flere scatter-symboler vilkårligt på hjulene udløser gratis spins.
    • 3 scatter-symboler - 10 gratis spins
    • 4 scatter-symboler - 20 gratis spins
    • 5 scatter-symboler - 30 gratis spins
  • Scatter-symbolet er ikke gevinstgivende i sig selv.
  • Man kan vinde flere gratis spins i spil med gratis spins.
  • Gratis spins spilles med samme indsats pr. linje som det oprindelige spil.

Wild-symbol

  • Wild-symbolet erstatter et hvilket som helst symbol, med undtagelse af scatter- og bonussymbolet. Det giver i sig selv ingen betaling.

Pick Me-spil

  • Når wild-symbolet vises samtidigt hvor som helst på hjul 1 og 5, aktiveres Pick Me-spillet.
  • 2 Pick Me-symboler vises på hjulene, og spillerne skal klikke på én af dem for at afsløre en gevinst.
  • Endnu en chance for at spille Pick Me tilbydes muligvis.
  • Alle Pick Me's spilgevinster lægges til gevinsterne på gevinstrækken.

Bonusspil

  • Bonus-spil Bonus-spillet starter, når 3 bonus-symboler vises hvor som helst på hjul 2-3-4. Bonus-spillet indeholder 4 runder, der tildeles indsatsmultiplikatorer.
  • Bonus-symbolerne behøver ikke at blive vist på en gevinstgivende gevinstlinje, og de er ikke i sig selv gevinstgivende.
  • Hvert bonus-spil indeholder 4 niveauer, hvor spilleren skal vælge et element. På hvert niveau skal spilleren vælge ét element ud af 5 tilgængelige elementer.
  • Hvert element har en multiplikator tilknyttet. Bonusgevinsten beregnes vha. summen af multiplikatorer multipliceret med den samlede indsats i den runde, der fører til bonussen.
  • Ingen færdigheder kræves eller er involveret.

Jackpot

  • Dette videospil har to progressive jackpotter:
  • Jackpot-gevinsten tildeles tilfældigt.
  • Det er ikke nødvendigt med symbolkombinationer for at vinde.
  • Sandsynligheden for at få en jackpot bestemmes af størrelsen af indsatsen og antallet af valgte gevinstlinjer.
  • Jackpottens vækstrate er 2% af spilindsatser.
  • Derudover placeres et fornyelsesbeløb i jackpotten, hver gang der er jackpot.
  • Denne jackpot er fælles med andre spil.
  • Fejl i internetkommunikationer bør ikke påvirke retfærdigheden ved den progressive jackpot eller potentielle jackpotgevinster. Selv om det teoretisk set er matematisk muligt, forekommer tilsyneladende samtidige og flere gevinster i realiteten meget sjældent. Det mere normale scenarie er sekventielle gevinster, normalt adskilt af minutter, timer eller dage. Generelt er der i hver progressive jackpot et fornyelsesbeløb, der bruges til intro og genopfyldninger. Lad os f.eks. antage, at en given jackpot starter med at vokse baseret på de bidrag, som er udført af efterfølgende spillerunder. Lad os antage, at jackpotten nu er på 15.000 Kr. Hvis to spillere vinder jackpotten stort set samtidigt, vinder den første spiller 15.000 Kr., mens den anden spiller vinder det beløb, der er genereret - om noget - siden den første jackpot blev opnået. Tællerne for jackpotten i spillet og i lobbyen opdateres ca. hvert 15. sekund (afhængigt af spillerens internetforbindelse), hvilket er meget hurtigt, så den anden (efterfølgende) vinder sandsynligvis allerede er klar over, at jackpotten er blevet nulstillet, før han/hun vinder den. Ovenstående er sandt for jackpotter med rigtige penge og demopenge og for pc- og mobilbaserede spil.
    Normalt afsluttes produktionsprogressive jackpotter aldrig bortset fra, hvis ekstreme, eksterne krav er til stede, enten pga. kommercielle, tekniske eller lovgivningsmæssige årsager, som ikke var til stede før. Hvis vi bliver pålagt at fjerne en produktionsjackpot, så gøres det i tre faser - først suspenderes det eller de bidragende spil via en administrator, og derefter suspenderes selve jackpotten via administratoren af jackpotserveren, og til sidst sendes en meddelelse til spillerne via supportområdet på operatørens websted. Tilliden af selve den akkumulerede jackpot bestemmes af naturen af årsagen til fjernelsen. Skyldes det et midlertidigt tekniske problem (systemfejl), gendannes jackpotten efterfølgende, og normalt spil genoptages. Er fjernelsen permanent, gendannes de akkumulerede bidrag til de spillere, der stadigvæk er aktive. De midler, som ikke kan gendannes, overføres til en lignende jackpot.
  • Bemærk venligst, at du vil spille med spillere fra www.888.com.

Spil RTP

Spillerens procentdel af teoretisk forventede afkast er 94,50%.

Spilfunktioner

  • Du kan se de forskellige gevinstgivende kombinationer og specialfunktioner ved at klikke på knappen Gevinsttabel på videospillets knappanel.
  • Du kan kontrollere dit samlede gevinstbeløb i vinduet "betalt".
  • AUTOPLAY spiller automatisk spillet for det valgte antal spil. Du kan vælge x10, x25, x50 eller x75 spins.
  • Du kan når som helst stoppe Autoplay ved igen at trykke på knappen Spin (Stop).
  • Autoplay standser midlertidigt for Gratis spins. Det genoptages, når funktionen afsluttes.