Tilbage

Vælg dit sprog:


Vælg dit land:

Kan du ikke se din indbetaling?

Din indbetaling skulle gerne blive krediteret til din spillekonto inden for den specificerede tidsramme. For at få en komplet oversigt over tidsrammerne bedes du se Tidsrammer ved indbetaling, i afsnittet "Sådan indbetaler du" på dette site.

Efter at have foretaget din indbetaling vil du modtage en pop op-meddelelse, når du går ind i Lobbyen.

Du vil modtage en e-mail med det samme, hvis din indbetaling ikke er godkendt.

Hvis din 888casino-konto ikke er blevet krediteret med din indbetaling inden for den specificerede tidsramme, bør du tjekke din e-mail-postkasse. Hvis der ikke nogen meddelelse fra 888casino, bedes du venligst kontakte os øjeblikkeligt.

888casino benytter den mest avancerede sikkerheds- og krypteringsteknologi, der findes, for at sikre, at din transaktion og alle dine finansielle oplysninger er fuldstændig sikre.


Vi benytter cookies til at give dig en personlig oplevelse og annoncer. Ved at benytte denne webside, accepterer du vores cookiepolitik. Læs mere her.