Tidsrammer ved udbetaling

Udbetalingsanmodninger behandles i løbet af tre forretningsdage fra datoen for anmodningen. For Guld-VIP-medlemmer (kun casino) tilstræber vi at ekspedere anmodninger om udbetaling inden for én bankdag fra anmodningsdatoen. I løbet af denne periode kan du annullere din udbetalingsanmodning i kasinoets kasse og tilbageføre beløbet til din spillekonto. Dette giver dig mulighed for at spille pengespil uden at foretage en ny indbetaling på din 888.dk-konto. Efter tre forretningsdage (én forretningsdag for casino Guld-VIP-medlemmer) ændres status for din udbetalingsanmodning til "behandlet", og du kan ikke længere annullere den.

Følgende er et sammendrag af udbetalingsprocessen:

Bemærk venligst: Alle tidsrammer er udregnet i forretningsdage (mandag til fredag).




Betalingsmetode Afventer behandling eller accepteret* Behandlet** I alt Betaling posteret ved:
VISA-kreditkort Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld VIP-medlemmer (kun casino): 1 dag
Op til 5 dage Op til 8 dage


Op til 6 dage
Regulated DNK LTD
NETELLER Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld VIP-medlemmer (kun casino): 1 dag
1-2 dage 4-5 dage


2-3 dage
Regulated DNK LTD
PayPal Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld VIP-medlemmer (kun casino): 1 dag
1-2 dage 4-5 dage


2-3 dage
Regulated DNK LTD
Elektronisk overførsel Standard- og VIP-medlemmer: 3 dage

Guld VIP-medlemmer (kun casino): 1 dag
4-7 dage 7-10 dage


5-8 dage

*anmodning om elektroniske udbetalinger på medlemmernes lokale valuta kan blive modtaget tidligere end den fastsatte tidsramme

En variant af:
Regulated DNK LTD
eller
WorldPay AP Limited

*udbetalingsanmodningen kan stadig annulleres og tilbageføres til din spillekonto.
** Udbetalingsanmodningen er blevet behandlet og er på vej til dig.

Du bliver underrettet via e-mail, når din anmodning om udbetaling er behandlet, og pengene er blevet overført til dig.

Vi tilstræber at ekspedere alle udbetalinger inden for den ovenfor angivne tid. Der kan dog være situationer, hvor det ikke er muligt på grund af årsager, som omfatter, men ikke er begrænset til verificeringsprocedurer, tekniske problemer eller tredjeparters handlinger eller undladelser. Vi er ikke erstatningspligtige over for dig for eventuel forsinket ekspedition af dine anmodninger om udbetaling.

Vi forbeholder os desuden ret til at forsinke og/eller stoppe ekspeditionen af anmodningerne om udbetaling, indtil vi har modtaget endelig godkendelse for eventuelle udestående indbetalingstransaktioner.

I tilfælde af, at vi stopper tilbuddet af vores ydelser i et bestemt land, sker udbetalinger med rimelige gebyrer for behandlingen.

Se vores Udbetalingspolitik for at få mere at vide.

Kontakt os med det samme, hvis du ikke ser din udbetaling inden for den angivne tidsramme (se liste ovenfor), og vi vil finde ud af, hvad dette skyldes.